Veelgestelde vragen

ORGANISATIE EN PRODUCTEN

Wat zijn de allergenen van de producten?

Ga naar de pagina “producten”. Daar zal je een beschrijving terugvinden van het product alsook de informatie betreffende de allergenen.

Ik heb interesse in private label, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via het contactformulier, wij komen zo snel mogelijk op uw vraag terug.

Verkoopt u B2B?

Wij verkopen B2B, dit is het grootste deel van onze activiteit. We hebben klanten in België en zijn gekend in onze buurlanden. Hebt u interesse? Aarzel niet om ons te contacteren via het contactformlier.

Kan ik aankopen als particulier?

Ja dat kan zeker! Geef ons een seintje via het contactformulier om een bestelling te plaatsen of meer informatie te bekomen. We helpen je graag verder. Je kan de koekjes na bespreking steeds ophalen tijdens de openingsuren van de fabriek.

Waar kan ik foto's van de producten terugvinden voor onze voorverkoopactie ?

Je kan foto’s terugvinden van de producten op onze pagina “Producten”. Van de doosjes van de koekjesverkoop kan je het op de “Koekjesverkoop” pagina terugvinden.

Kan ik koekjes omruilen na ontvangst van de goederen?

Koekjes worden niet omgeruild, dit doen we niet voor de voedselveiligheid.

Ik bestelde een pakketje via Too Good To Go maar zal er niet op tijd geraken.

Too Good To Go moet binnen het tijdsslot afgehaald worden. Moest je er niet geraken kan je de bestelling steeds annuleren via de applicatie of geef ons een seintje via onze contactgegevens.

Ik heb een probleem met mijn bestelling, hoe los ik dit op?

Persoonlijke service staan centraal bij ons, we zijn er voor en na de bestelling. Is er iets mis? Neem dan meteen contact met ons op, we luisteren graag naar hoe we u kunnen verder helpen.

KOEKJESVERKOOP

Waar kan ik de prijslijst terugvinden?

Contacteer ons via het contactformulier. Wij sturen u dan een overzicht van ons assortiment met alle informatie waaronder de prijzen.

Hoeveel dagen moet ik op voorhand bestellen?

Reken 10 werkdagen tussen de bestelling en de levering, als we sneller kunnen bakken dan geven we een seintje dat de koekjes vroeger klaar zijn. Hebt u al een idee wanneer u de actie zou laten doorgaan? Dan kan u dat op voorhand laten weten zodat wij dit kunnen inplannen.

Hoe kunnen we betalen na ontvangst van de bestelling?

Na de bestelling krijgt u de factuur via mail. Standaard wordt er betaald via overschrijving binnen 5 dagen na ontvangst van de factuur. Betaalt u liever contant of via payconic bij levering? Laat dit dan weten op het moment dat u de bestelling plaatst. De chauffeur zal het dan verder met u afhandelen.

Hoeveel koekjes zitten in één doos?

Neem een kijkje op de pagina “Koekjesverkoop” daar kan u alle informatie terugvinden naar inhoud en verpakking toe.

Ik wil mijn bestelling op één bepaalde dag ontvangen? Hoe pak ik dit het beste aan?

Van zodra de actie gepland is, stuur je best een mailtje naar info@koekjesbossuyt.be, we plannen het dan in, in onze agenda.